Sevgiliniz veya Arkadaşlarınız için En Enteresan Doğum Günü Hediyesi

İnterneti altına üstüne getirdim ve kafam artık davul gibi olmuşken, en sonunda aradığımı buldum. Öncelikle pahalı değil, çünkü bedava. Ya zaten okadar şey içersinden hediye seçerken, parasında da değildim artık… Enteresan, özgün hiçbişey bulamamışken Minute of Life denilen site yardımıma yetişti. Öncelikle olayın özünü kavrayamasamda, sonrasında olaya vakıf oldum. Tabii siteyi nasıl kullanabileceğimi öğrenir öğrenmez de hemen, kolları sıvamaya başladım. Ben erkek arkadaşımın doğum gününü kutlamak için bu servisi kullandım. Ancak siz tabiki de isterseniz, yılbaşı, yıldönümü gibi gibi başka özel günler için de kullanabilirsiniz.

Siteyi tek cümleyle özetleyecek olursam, fotoğraf, video veya kendinizi webcameranızla çektiğiniz görüntülerden oluşan online bir video albümü oluştuyor, onu bir mesaj haline getiriyor, sonrasında da zaman ayarlı olarak bu mesajı site üzerinden gönderiyorsunuz. Alıcı da o belirlediğiniz zamandan önce mesajınızı göremiyor.

Ben hemen 1 hafta öncesinden, onun doğum gününe ayarladım ki, sürpriz olsun. Aslına bakarsanız, işin orjinalliği, biraz da facebook, twitter, ıvır zıvırın önüne geçerek, direk iletişim kurmaktan çok, zamanın nekadar önemli olduğunu, mesajlaşmanın, iletişim kurmanın nekadar hayatımızda unuttuğumuz bişey olduğunu tekrar hatırlatıyor. Adamlara böyle bir sistem kurdukları için teşekkür etmekten başka birşey elimden gelmiyor. Ama sitenin devamlı takipçisi olacağımı şimdiden söyleyebilirim. Çünkü sosyal ağlar baydı artık…

Size nasıl kullanacağınızı resimlerle adım adım anlatıyım:
Öncelikle http://minuteoflife.com sitesine giriyoruz. Burada hemen saatin sağ tarafındaki “Create Your Minute” butonuna basarak bir tema seçiyoruz.

MOLMAIN

Ben sevgimi belirmek istediğim için, “Say I Love You” düğmesine bastım.

Tema seçimi yaptığımız sayfa
occassions

Medya editör yükleniyor…
editorloading

Ve geldik medya editöre, Burada üst taraftaki “Add Photos/Videos” düğmesine basarak, bilgisayarımızdaki o daha önce topladığımız bütün fotoğrafları seçerek bir seferde yüklüyoruz. Ondan sonra her fotoğrafa benim yaptığım gibi hatıralarınızı ekleyebilirsiniz. Yada dilerseniz, daha önce çektiğiniz bir vidyonuzu yine aynı butona basarak ekleyebilirsiniz. Hatta ve hatta “Record Yourself” butonunu kullanarak, webcam ile kendinizi kaydedebilirsiniz. Tüm görsellerinizi ekledikten sonra, “Add Audio” ile de sevdiğiniz veya ortak şarkınızı da albümünüze ekleyebilirsiniz. Sonra, yukarı sağ taraftaki büyük kırmızı butona (OK, I am Done veya Finish and Continue) tıklayarak, albümünüzün nasıl görüneceğini görebilirsiniz.

Medya Editörü | Burada albümümüzü oluşturuyoruz.
mediaeditor
aktivmediaeditor

Alıcınızın bilgilerini girdiğiniz kısım!
receiever

Alıcınızın mesajınızı görmesini istediğiniz tarih ve saati seçtiğimiz kısım!
dateandtime

 Kayıt olacağınız kısım!
registrationMOLL

 Son adım olan SEND (Gönder) Kısmı!
sendmessage

Sonra, zamanı, gösterim tarihi, alıcı bilgileri gibi adımları doldurduktan sonra, SEND (gönder), düğmesine basarak işlemi bitiyorsunuz.

6 thoughts on “Sevgiliniz veya Arkadaşlarınız için En Enteresan Doğum Günü Hediyesi

Bir Yanıt Bırakın

